trešdiena, 2015. gada 29. aprīlis

Aptauja " Vai esat kādreiz nodevuši asinis?"




Guntis Reimanis,
autoiekrāvēja
operators metālapstrādes
rūpnīcā

◆ Divas reizes esmu
nodevis, bet man tas
nepatīk, es ģībstu.
Taču, ja vajadzēs, to
darīšu atkal – man ir
reta asinsgrupa.






Gaļina Leitāne,
mājsaimniece

◆ Jaunībā esmu. Taču
man nav tik laba
veselība, lai to darītu.










Dace Jumīte,
daiļamatniece

◆ Jā. Iesāku studiju
laikā kopā ar kursabiedriem
un vēl
aizvien to turpinu. Par
asiņu nodošanu dod
cepumus ar tēju,
maksā trīs vai piecus
eiro, taču to nedaru
naudas dēļ.





Rendijs Endzelis,
mācās Spīdolas
ģimnāzijā

◆ Nē, asinis esmu
nodevis tikai analīzēm.
Ja mani aicinātu,
tad nodotu.








Ivars Stranķis,
inženieris, strādā
savā zemnieku
saimniecībā

◆ Jā, tas ir pilsoņa
pienākums. Ja tu vari,
tad palīdzi citiem.
Asinis nodot iesāku
studiju laikā LLU, kad
tas tika organizēts tā,
ka to var izdarīt ērti
un ātri.



Aptauja pārpublicēta no laikraksta "Zemgales Ziņas" 2015. gada 21. aprīļa numura.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru