otrdiena, 2009. gada 22. septembris

Paldies!

Ik dienas Valsts asinsdonoru centrs izsniedz vairāk kā 100 līdz 200 asins komponentu devas slimnīcām. Asins komponenti palīdz izdzīvot daudziem slimniekiem, kuri pēc atveseļošanās var pilnvērtīgi atgriezties dzīvē. Izglābtie cilvēki nezin savu labdaru vārdus un nevar pateikt personīgu paldies. Tāpēc Baibas pateicības vārdi ir domāti ikvienam donoram, jo varbūt viņu esi izglābis tieši Tu!
Man diemžēl ir negatīva pieredze ar pēcdzemdību sarežģījumiem,– manās pirmajās dzemdībās placenta neatdalījās. Tūlīt arī dzemdību zālē sākās panika, jo, tā kā dzemdības noritēja naktī un nākamā diena bija svētku brīvdiena, uz vietas nebija ārsts anesteziologs. Protams, viņam tika zvanīts, lai nekavējoties izbrauc! Laikam jau nekas labs nebūtu noticis, ja dakterītei nebūtu izdevies izkustināt un izraut placentu ārā tāpat ar roku, bet es to nepilnu piecu minūšu laikā jau biju zaudējusi apmēram 1,5 l asiņu, gar acīm skrēja zvaigznītes un vēlāk, jau pēc pāris stundām, mazliet tik pieceļoties pussēdus man nāca ģībonis, līdz tās dienas vakarpusē man veica asins pārliešanu, lai es atgūtu trešdaļu no zaudētajām asinīm.
Pirms kas tāds ar mani bija noticis, es nekad tā nopietni nebiju aizdomājusies, cik svarīgi ir ziedot savas asinis– palīdzēt kādam veiksmīgi izveseļoties vai pat izglābt otra dzīvību! Paldies es saku savam nezināmajam donoram, kas ļāva jau tās pašas dienas vakarā manam hemoglobīnam pakāpties uz augšu un tādējādi rast spēkus rūpēties par savu bērniņu, vislaimīgākajai, kaut arī vēl ļoti nespēcīgajai, sievietei pasaulē!
Vārdiņš paldies neko lielu neizsaka, bet es tagad, rakstot šo savu stāstu, zinu, ka tas skan no visas sirds! Paldies manam asins donoram!
Baiba, 29 gadi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru